Wonder Woman se stala přesně tím, co hollywoodské studio Warner Bros. a jeho komiksová dcera DC Comics potřebovaly − filmem, který si oblíbili jak diváci, tak kritici. S celosvětovými tržbami téměř 900 milionů dolarů a pochvalnými recenzemi se Warnerům konečně podařilo přijít se snímkem, jenž ve všech ohledech snese srovnání s plejádou úspěšných komiksových postav (namátkou Iron Man, Thor, Strážci galaxie), které do kin posílá disneyovský Marvel Entertainment. Na úspěchu dvouhodinového příběhu o krásné amazonce Dianě, která za první světové války opustí bájný ostrov antických ochránkyň a vydá se do světa lidí bojovat se zlým bohem Aresem, se přitom výrazně podíleli i čeští filmoví odborníci. Přes rok na něm pracovalo 120 grafiků z pražského trikového studia UPP, dodali na 350 záběrů pro několik desítek scén. Mimo jiné na svých počítačích kompletně vymodelovali kulisy historického Londýna nebo německé letiště a továrnu, kde vznikají zákeřné bojové plyny.

"Když jsme před lety začali dělat pro velké hollywoodské produkce, naší hlavní devízou byla cena. Dobrá kvalita za výbornou cenu. To se už ale posunulo. Jsme sice pořád o trochu levnější, ale je to spíš jen takové plus. Hlavní důvod, proč se na nás obracejí, je kvalita. Jsme definitivně v první lize," vypráví spoluzakladatel UPP a jeho většinový vlastník Vít Komrzý. Důležitou roli ale i nadále hrály investiční pobídky pro filmaře, kdy stát vrací štábům část nákladů zpět. "Natáčení Wonder Woman probíhalo v zahraničí, naše angažmá podpořily maďarské pobídky prostřednictvím naší budapešťské kanceláře."

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?

Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.

Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru