Wonder Woman se stala přesně tím, co hollywoodské studio Warner Bros. a jeho komiksová dcera DC Comics potřebovaly − filmem, který si oblíbili jak diváci, tak kritici. S celosvětovými tržbami téměř 900 milionů dolarů a pochvalnými recenzemi se Warnerům konečně podařilo přijít se snímkem, jenž ve všech ohledech snese srovnání s plejádou úspěšných komiksových postav (namátkou Iron Man, Thor, Strážci galaxie), které do kin posílá disneyovský Marvel Entertainment. Na úspěchu dvouhodinového příběhu o krásné amazonce Dianě, která za první světové války opustí bájný ostrov antických ochránkyň a vydá se do světa lidí bojovat se zlým bohem Aresem, se přitom výrazně podíleli i čeští filmoví odborníci. Přes rok na něm pracovalo 120 grafiků z pražského trikového studia UPP, dodali na 350 záběrů pro několik desítek scén. Mimo jiné na svých počítačích kompletně vymodelovali kulisy historického Londýna nebo německé letiště a továrnu, kde vznikají zákeřné bojové plyny.

"Když jsme před lety začali dělat pro velké hollywoodské produkce, naší hlavní devízou byla cena. Dobrá kvalita za výbornou cenu. To se už ale posunulo. Jsme sice pořád o trochu levnější, ale je to spíš jen takové plus. Hlavní důvod, proč se na nás obracejí, je kvalita. Jsme definitivně v první lize," vypráví spoluzakladatel UPP a jeho většinový vlastník Vít Komrzý. Důležitou roli ale i nadále hrály investiční pobídky pro filmaře, kdy stát vrací štábům část nákladů zpět. "Natáčení Wonder Woman probíhalo v zahraničí, naše angažmá podpořily maďarské pobídky prostřednictvím naší budapešťské kanceláře."

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru