Buď se český vzdělávací systém vzpamatuje, seřídí si přesný čas alespoň v řádu století a přijme fakt, že svět, do něhož směřujeme, vyžaduje jinou přípravu, nebo na to šeredně doplatíme.

Hračkářská firma Mattel nedávno oznámila, že její smart speaker, chytrý průvodce pracující na bázi umělé inteligence, děti "povede ke slušnému vychování, bude jim klást zvídavé otázky a podněcovat je k rozvojovým hrám". Proti se ovšem v USA postavili psychologové, politici a asociace proti komercionalizaci dětství. Rychle dosáhli toho, že Mattel plán na tohoto vychovatele, jenž se měl jmenovat po Aristotelovi, nejznámějším vychovateli evropských dějin, stáhl.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje šéfeditor iHNed.cz Jan Kubita.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru