Mladí lidé, označovaní za generaci Y nebo mileniály, mají od svých zaměstnavatelů jiná očekávání a potřeby než jejich rodiče a prarodiče. Tomu, jak přitáhnout a udržet mladé pracovníky, se věnovala konference Práce podle Ypsilon, kterou pořádal mediální dům Economia. Mezi řečníky byli zástupci malých i mezinárodních firem, ale také inspirativní mladí podnikatelé a zakladatelé start-upů. Třeba producent Yemi Akinyemi Dele, zakladatel agentury JAD Productions.

Technologická společnost 3M podpořila neziskovou organizaci Loono. Fonendoskopy za 30 tisíc korun symbolicky z rukou Jitky Badalové z 3M (na druhé snímku vlevo) převzala zakladatelka Loona Kateřina Vacková. Pomůcky poslouží na workshopy Žiješ srdcem. Cílem stejnojmenné kampaně je zvýšit povědomí o nemocích srdce.

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?