Značkové prodejny se stavebnicí Lego platí za hravé místo, děti si zde mohou stavět modely a ani taková návštěva nemusí nutně skončit nákupem. Něco podobného by podle nového šéfa Datartu Tomáše Balíka mohlo a mělo fungovat i u elektra.

"Prodejny by lidem měly nabídnout víc zážitků a emocí. Chceme, aby si lidi zapamatovali, že u nás byli," říká. "Inspirací je nám právě Lego. V našem podání by mělo jít o různé předváděčky s možností si věc vyzkoušet a podobně," dodává Balík. Výhledově by tak na prodejnách mělo být možné třeba otestování vysavače v provozu nebo si lidé uvaří kávu či vyžehlí košili.

Infografika

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Datart i přes rozmach nakupování přes internet investuje do kamenných prodejen.
  • Podle nového ředitele Tomáše Balíka se v obchodech bude dít víc akcí, prezentací.
  • Krátce po spojení Datartu se skupinou HP Tronic budou obě firmy fungovat zatím samostatně, integrace se rozběhne až po Vánocích.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.