Počítačové hry jsou vizuálně stále propracovanější a mají více obsahu. I proto týmy vývojářů často tvoří desítky a u velkých produkcí i stovky lidí. Český programátor Jan Zelený se ale pustil do tvorby svého titulu Mashinky úplně sám. Na projektu pracoval ve svém volném čase trpělivě osm let. V říjnu dostal hru do digitálních obchodů, což vzbudilo velkou pozornost v Česku i v zahraničí.

Pomohla tomu podobnost Mashinek se skoro čtvrt století starou hrou Transport Tycoon, kde bylo cílem převážet lidi a zboží pomocí vlaků, letadel a aut. Titul se hraje i přes své stáří dodnes a vytvořila se kolem něj obří komunita, která čeká na podobnou hru v moderní 3D grafice.

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?