Na první pohled se může zdát, že se toho moc nezměnilo. Třetí generace Porsche Cayenne sice dostala jen lehké úpravy vzhledu, ale z jízdního hlediska vykrystalizovala z rychlého SUV v opravdový sportovní vůz. HN ho testovaly na podzimem zachmuřené Krétě.

Teplota 16 stupňů a mrholení − tak vypadá Kréta v listopadu. Podzim ale s sebou přináší přece jen jednu výhodu − absenci turistů. Poloprázdné silnice tak poslouží jako ideální místo k testovaní poslední generace Porsche Cayenne. V Česku je už na prodej ve dvou verzích, v obou případech s benzinovým šestiválcem (šílené Turbo a úsporný Diesel přijdou později, stejně tak hybrid do zásuvky). Základní Cayenne s cenou něco málo přes dva miliony korun má výkon 350 koní. Pro náročnější řidiče je připraven Cayenne S se sílou 440 koní. A právě ten jsme podrobili krátkému testu.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.