Když se do Googlu zadá havarijní pojištění vozidel, ve výsledcích budou kralovat takzvané srovnávače. Právě na ty lidé stále více klikají. V nich stačí zadat údaje o autě i o řidiči a je možné si vybírat z nabídky hned několika pojišťoven. Celý trh to výrazně mění a pojišťovny se musely přizpůsobit.

V době před internetem fungovalo pojištění aut zhruba tak, že řidič platil každý rok stejné pojišťovně, jež mu cenu obvykle pravidelně zvyšovala, dokud nepohrozil odchodem ke konkurenci. Poté se buď dočkal nějaké výhodnější nabídky, nebo odešel jinam.

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?