Co v oblasti kancelářského tisku považujete za nejpalčivější problém? Jsou to stále tiskové náklady?

Firmy by se měly snažit využít možností, které přinášejí chytré multifunkce, například skenování se spolehlivým OCR a ukládání plně prohledavatelných dokumentů do vhodných úložišť. Při změně nakládání s dokumenty, která běžně vede ke zlepšení produktivity o 20 procent, jde prakticky až o dva pracovní měsíce v roce. Tyto úspory jsou neporovnatelně vyšší než při standardním snižování tiskových nákladů, jehož rezervy jsou prakticky vyčerpány.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se