Raiffeisenbank, objemem aktiv pátá největší banka v Česku, má za sebou další úspěšnou etapu. Nejenže se jí loni bez zjevných problémů podařilo převzít všechny drobné klienty Citibank, ale letos prostřednictvím zvýhodněné nabídky běžného účtu a úroků na spoření oslovila i klienty zanikající banky Zuno. Ačkoliv takové projekty vážou část kapacit a spolykají i mimořádné náklady, Raiffei­senbank za letošní 1. pololetí vydělala 1,7 miliardy korun. Znamená to, že její čistý zisk byl o čtvrtinu vyšší než loni. Za největší úspěch však generální ředitel Raiffeisenbank Igor Vida jednoznačně označuje nasazení nového internetového bankovnictví a vyšší verze mobilní aplikace.

"Pro nás to byl jeden z nejsložitějších projektů," říká Vida. Jeho spuštění letos v červnu předcházela dlouhá příprava. "Jde o úplně novou technologii. Služby internet bankingu jsme vytvářeli podle uživatelských preferencí a návyků. Nová platforma je také hezčí a rychlejší, snáze a intuitivně se ovládá. A abychom eliminovali riziko potíží systému, klienty jsme na ni přesouvali postupně," popisuje Vida. Současná verze podle něj umožňuje služby v rozsahu, na který byli klienti zvyklí, ale Raiffeisenbank má už připravené nové funkcionality. "Některých, například přihlašování do mobilní aplikace pomocí otisku prstu a další využití biometrie, se klienti dočkají v nejbližších měsících," říká Vida.

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?