Ke každému pivu, které číšník postaví na stůl, Michal Rouč přičichává. Poté zvedá sklenici proti světlu. Až pak ochutnává. "S pivy je to jako s dětmi. Nejde říct, které máte radši," říká po prvních doušcích nový ředitel a vrchní sládek krušovického pivovaru. Nakonec ale přiznává, že mezi jeho oblíbené patří tmavé varianty piva.

V hospodách vždy začíná ochutnávat od nejslabšího piva v nabídce. "Pak buď u nějakého rovnou zůstanu, nebo ochutnám všechna nabízená piva a pak se vrátím k tomu, které mi nejvíce zachutnalo," vysvětluje svou pivní strategii Rouč. V Krušovickém pivovaru nápoj ochutnává každý den, vypije jej prý stejné množství jako vody. I díky tomu většinou rozpozná chuť piva ze "svého" podniku mezi ostatními.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Michal Rouč pije každý den vody stejně jako piva. Do vedení Krušovic přišel z malého pivovaru.
  • V Pivovaru Velké Březno, který patří do stejné skupiny, zvýšil kapacitu výroby.
  • V současnosti jezdí navštěvovat hospodské do firemních restaurací.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Peníze podle Leoše Rouska

Máte zájem o informace z ekonomiky v širších souvislostech?

Zadejte svou e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr informací, které se během týdne objevily v médiích. Těšit se můžete na komentář událostí od Leoše Rouska, hlavního analytika Hospodářských novin.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru