Roman Dušek (35) dříve působil několik let jako expert na internetové vyhledávání ve společnosti Seznam, kde řídil 100členný tým a byl zodpovědný za vývoj vyhledávače. Jeho úkolem jako Head of Search v Mall Group bude sestavit nový tým a přizpůsobit vyhledávání tak, aby bylo pro zákazníky maximálně intuitivní a efektivní.

„Zkušenosti, které jsem nasbíral ve virtuálním světě, můžu v Mall.cz promítnout do toho reálného, kdy zákazník dostane do ruky zboží, které si u nás na e-shopu vyhledal. Právě vyhledávání by mělo být jednoduché a intuitivní a mělo by probíhat formou určitého dialogu zákazníka s e-shopem,“ přibližuje svou vizi Roman Dušek, Head of Search Mall Group. „Už víme, co lidé na Mall.cz hledají, teď je třeba jim toto hledání maximálně ulehčit.“

Nová divize Search bude mít za úkol také přizpůsobit vyhledávání mobilním telefonům, na něž se velká část uživatelů přesouvá. Vyhledávání není pouze otázkou správného výběru produktů a jejich seřazení, ale musí také umět dodat uživateli důvody, proč by si měl vybrat právě tento konkrétní produkt. Velkou roli proto bude hrát i relevance nabídky z hlediska zákaznických preferencí.

Řešení a postupy, které vyvine nový Search tým, budou následně implementovány i do veškerých ostatních vertikál Mall Group, mezi něž patří Czc.cz, Vivantis.cz, Proděti.cz, BigBrands.cz a další.

 

Související