Společnost Zindulka, kterou před více než dvaceti lety založil uznávaný jachtař Jiří Zindulka, letos zprostředkovala téměř dva tisíce krátkodobých pronájmů lodí. Toto číslo ji staví do pozice jedné z největších firem svého druhu v Evropě.

V roce 2014 do firmy majetkově vstoupil Tomáš Vondráček, který je vlastníkem české pobočky reklamní agentury WMC Grey a další přidružené společnosti Actum, která se zabývá poradenstvím v oblasti internetové prezentace firem. Cestovku pro vyznavače rekreací na lodi v tuzemsku i ve světě včlenil Vondráček do své skupiny WMC Group a investoval do jejího rozvoje zatím asi 15 milionů korun.

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?