Koncern Volkswagen spustil v Německu internetový prodej ojetých aut. Hledá tak nový zdroj příjmů i nový způsob, jak udržet zůstatkové hodnoty svých aut. Jde o další krok na cestě v dříve oznámené strategii. Podle té se má skupina postupně z výrobce a prodejce nových aut stát poskytovatelem mobility a dalších služeb, které s ní souvisí.
Nová platforma HeyCar má konkurovat hlavně německým serverům mobile.de a autoscount24.de, které nyní ovládají 95 procent internetového prodeje ojetin v Německu.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru