Psycholožka Terri Fisherová rozdala v roce 2011 necelým třem stovkám svých studentů na Univerzitě v Ohiu malá mechanická počítadla, takzvaná klikátka, která se používají pro zaznamenávání skóre při golfu.

Studenti, půl na půl chlapci i dívky, měli ovšem počítat něco jiného. Myšlenky.

A to neslušné, lépe řečeno myšlenky na základní lidské potřeby. Na sex, na jídlo a na spánek. Cílem bylo zjistit, kolikrát za den nás přepadnou. A výsledky byly zajímavé. Ukázalo se, že muži myslí na sex v průměru devatenáctkrát za den.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Na jídlo a na spánek myslí muži zhruba stejně často jako na sex. Tedy v průměru devatenáctkrát denně.
  • Naproti tomu ženy myslí na sex skoro o polovinu méně často. V průměru desetkrát denně. Méně než muži myslí také na jídlo a na spánek.
  • Ženy myslí na sex ve chvílích pohody a relaxace. Když se cítí uvolněně a dobře. Muži na něj myslí kdykoli a kdekoli.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru