Sociální síť Facebook se na Slovensku a v pěti dalších zemích pustila do experimentu, který má od majitelů stránek získat více peněz za reklamu a zároveň zpřehlednit fungování sítě pro běžné uživatele. Změna přitom může zásadně proměnit způsob, jakým média či firmy lidi na Facebooku oslovují.

Nejpopulárnější sociální síť ji spustila ve čtvrtek, kdy odsunula příspěvky z webů mediálních domů, internetových obchodů či politických stran ze své hlavní stránky. Nově je umístila do záložky, která se v češtině označuje jako Průzkumník příspěvků, jenž je na Facebooku ukrytý mezi mnoha jinými drobnými odkazy. Jediný způsob, jak se mohou majitelé stránek dostat uživatelům na oči, spočívá v zaplacení reklamy.

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?