Německý Volkswagen se už dvakrát snažil uvést na trh v rozvojových zemích velice levné auto. Hodlá jím oslovit hlavně indické zákazníky. Pomoci mu měla obchodní aliance, kterou uzavřel s japonským Suzuki. Ale toto spojení kvůli neshodám zaniklo v roce 2015. Nevyšel ani druhý pokus s indickou automobilkou Tata Motors, s níž koncern ukončil spolupráci letos v létě.

Do třetice se o průnik na slibné trhy s novými ultralevnými vozy pokusí mladoboleslavská Škoda Auto.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru