Podílové fondy jsou jako forma investování jedním z nejrozšířenějších způsobů, které Češi využívají ke zhodnocení vlastních úspor. Dokazuje to růst objemu financí spravovaných v tuzemsku působícími investičními společnostmi. Popularita fondů je vysoká navzdory tržním výkyvům a nástupu digitálních technologií, které obvykle nabízí podobné zhodnocení za nižší poplatky. Příkladem je projekt Zonky z finanční skupiny PPF, který zprostředkovává půjčky mezi lidmi bez prostředníka.

S investicí musíte klientovi poradit on-line, říká šéf správy aktiv v ČSOB

Výhoda fondů tkví v jejich velikosti, která jim umožňuje vyrovnat se s dočasnými ztrátami. Odvětví se dokázalo otřepat z důsledků globální finanční krize, od níž příští rok uplyne 10 let.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru