Martin Kasa rád narušuje zaběhnuté byznysové pořádky. S e-shopem Kasa.cz byl jedním z průkopníků nakupování po internetu v Česku, pak digitalizoval prodej vstupenek na koncerty a v roce 2013 s bratrem Petrem rozjel webovou lékárnu Pilulka.cz. Po čtyřech letech se jejich startupový projekt pořádně rozrostl − tři desítky vlastních kamenných lékáren, čtyřicet franšízových a e-shop letos dohromady vygenerují tržby přes miliardu korun. "Rosteme o více než 70 procent. Jsme nad plánem," raduje se sedmatřicetiletý podnikatel, který na prodeji portálu Kasa.cz vydělal v minulosti stovky milionů.

Letos pod svá křídla chtějí Kasovi získat několik dalších lékáren, aby se přiblížili stovce. A příští rok plánují po Slovensku, kde už se svým e-shopem fungují, expandovat i do Rumunska: "Připravujeme společný podnik s lokálním partnerem, provozovatelem velké sítě lékáren, budeme jeho on-line částí. Samozřejmě přemýšlíme i o dalších zemích, ale nic zatím není hotové, je to v rovině úvah. Rumunsko je ovšem jistota."