Společnost Deloitte porovnala technologické firmy podle rychlosti jejich růstu. Jako nejlepší ve střední Evropě jim vyšel brněnský prodejce letenek Kiwi.com.

V žebříčku Deloitte Technology Fast 50 skončil první s růstem o 7165 procent v období posledních čtyř let, tedy mezi roky 2013 a 2016. Další česká firma skončila na třetím místě. Pražský výrobce 3D tiskáren Prusa Research za stejné období vyrostl o 6910 procent a za jedničkou zaostává jen nepatrně.

V článku se dále dozvíte

  • Kiwi.com je podle žebříčku společnosti Deloitte nejrychleji rostoucí technologickou firmou ve střední Evropě. Mezi lety 2013 a 2016 tržby internetového prodejce letenek vylétly o 7165 procent.
  • České firmy dokázaly uspět i na zahraničních trzích, hlavně díky tomu dokážou růst o stovky procent. To je případ i výrobce 3D tiskáren Prusa Research, který v žebříčku skončil třetí.
  • Nejvíce zemí v Deloitte Technology Fast 50 je tradičně z Polska. Ty se ale na rozdíl od Čechů na "stupně vítězů" nedostaly.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Peníze podle Leoše Rouska

Máte zájem o informace z ekonomiky v širších souvislostech?

Zadejte svou e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr informací, které se během týdne objevily v médiích. Těšit se můžete na komentář událostí od Leoše Rouska, hlavního analytika Hospodářských novin.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE.
Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru