Nasazení nových informačních systémů je postrachem všech firem. Nejvíc důvodů k obavám mají ty, pro jejichž byznys je zásadní úzký kontakt se zákazníkem. Případů, kdy se přechod na novou verzi nebo na produkt od nového dodavatele zrovna nepovedl, je řada. Výpadek, který v posledních dnech postihl čtvrtou největší českou banku UniCredit, je ale o dost závažnější, už proto, že klienti na své finanční domy kladou jiné požadavky než třeba na e-shop nebo dodavatele tepla.

Když se zákazníci UniCredit přes internetové či mobilní bankovnictví ke svým penězům nemohli dostat třetí pracovní den v řadě (a spolu s ohlášenou víkendovou výlukou už výpadek trval pět dní), loajalitou řady z nich to řádně otřáslo. Sociální sítě zaplavila kritika i posměšky a samozřejmě i hrozby či prostá oznámení o přechodu ke konkurenci. I když se k takovému kroku po naběhnutí systémů nakonec odhodlá jen malá část klientů, je průšvih takového rozsahu velkou ránou pro renomé banky.

V článku se dále dozvíte

  • Zavedené banky poslední roky zrušily řadu poboček a "optimalizace" zdaleka nekončí.
  • Stejně postupovala i UniCredit, banka, kterou ochromil zatím nejhorší výpadek internetového bankovnictví u nás.
  • V "off-line časech" je ale existence poboček záchranou.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.