Fasáda z rostlin či běžecká dráha na střeše. Developeři kancelářských budov vymýšlejí způsoby, jak se odlišit od konkurence a zaujmout nájemce. Ještě pár let nazpět takto fungovaly mezinárodní certifikace o ekologičnosti budovy. Ty jsou však dnes už naprosto běžné. "Kancelářské budovy začaly být moc stejné. Čím větší je konkurence, tím více se developeři předhánějí, kdo z nich nabídne nějaké to nej," komentuje trend Eduard Forejt, ředitel pro rozvoj obchodu v pražské kanceláři poradenské společnosti JLL. Svou roli dnes sehrává i přetahovaná o schopné zaměstnance. Firmy jim proto mají zájem nabídnout co nejatraktivnější pracovní podmínky.

Mnohem více se o přízeň nájemců musí podle Forejta snažit budovy, které jsou dál od center měst nebo v méně vyhledávaných lokalitách.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.