Víte, co je Customer Journey? Cesta, kterou projde zákazník od chvíle, kdy ho firma láká na své produkty a služby, přes jejich využívání a placení, čerpání výhod z věrnostního programu, přikupování dalších produktů až k prodloužení nebo ukončení smlouvy. Customer Journey výborně zná každý dobrý obchodník.

U malé firmy mohou být scénáře, které interakci firmy se zákazníkem při nákupu a následné péči motivují, jednoduché a neformální. Ve větším podniku ale jejich složitost rychle roste a je nutné je dopředu připravit a naplánovat. Tomu se říká Customer Journey Mapping. A pak je zapotřebí celou složitost před zákazníkem schovat a co nejvíce automatizovat tak, aby zážitek z nákupu (tedy Customer Experience) byl co nejlepší.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se