Karlovarská sklárna Moser, jejíž výrobky putují do celého světa, před rokem změnila vlastníky. Současní majitelé ve firmě dělají změny. Loni jmenovali nového ředitele, letos se rozhodli zřídit samostatné marketingové oddělení. Od července vede nový pětičlenný tým Lenka Bogrová.

Manažerka se v marketingu pohybuje 13 let. Po vysoké škole začala v hokejovém oddělení BPA sport marketing. Dostala na starost sponzory extraligy a národní reprezentace. "Snažili jsme se přicházet se zajímavějšími kampaněmi než jen s logy na dresech hráčů," přibližuje Bogrová, která dva roky spolupracovala s hlavními sponzory, jako je Tipsport nebo Budějovický Budvar.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.