Najít Pražana, jehož zkušenosti s taxikáři jsou převážně dobré, není lehké. Kritika, až zloba padá především na ty, které si lidé odchytli na ulici, při neplánované cestě, návratu z divadla nebo třeba z baru. Čím později v noci či nad ránem, tím jsou zkušenosti zpravidla horší. Každý taxikář, který zákazníka odmítne, protože má třeba políčeno na bezstarostné turisty nebo mu objednaná trasa nestojí za to, aby točil volantem, nahání zákazníky do rukou alternativních služeb, kde si to, i kvůli systému hodnocení, řidiči nemohou tak snadno dovolit.

Podobně zafungovala i pondělní demonstrativní blokáda cest na pražské letiště, kterou tisícovka taxikářů z metropole za symbolické podpory brněnských kolegů protestovala proti tomu, že novou konkurenci magistrát dostatečně důrazně netlačí k dodržování pravidel, která platí pro ně. Kdo ještě o Uberu, proti němuž byl protest namířen, neslyšel, ten se v pondělí, trochu nedobrovolně, poučil. Zahlcení klíčových úseků sice díky včasnému ohlášení nezpůsobilo, že by cestující masově nestíhali své spoje, život jim ale zkomplikovalo dostatečně. Stejně tak těm, kteří jen projížděli po trase.