Nemít pohon všech kol? U velkých SUV to je prakticky nemyslitelná věc, ve střední kategorii stále častější jev a u těch nejmenších v podstatě samozřejmost. Nová Kia Stonic, jež patří s řadou konkurentů do této malé kategorie, jej také nenabízí. Místo toho láká na nízkou kupní cenu, solidní výbavu a nápaditá barevná provedení. Jak jezdí, zjišťovaly HN při prvním seznámení na silnicích v okolí Berlína.

Kia Stonic na první pohled vyniká svým vzhledem. Ačkoliv na délku měří jen něco málo přes 4,1 metru, a spadá tak mezi malé městské vozy, stavba karoserie ve stylu SUV s vysokou přídí jí dodává dominantní vzezření. Auto si je navíc možné nechat nalakovat v opravdu křiklavých barvách, ve vyšší výbavě dokonce v dvoubarevném provedení. Atraktivní je třeba kombinace žlutého "těla" a černé střechy, s níž se auto prezentuje i na fotografiích. Za pozornost stojí ještě světlomety s diodami pro denní svícení nebo pohledně zpracované ližiny s aerodynamickým tvarem.

V článku se dále dozvíte

  • Testovali jsme novou Kiu Stonic, která přichází do kategorie nejmenších SUV na trhu.
  • Chce v ní bojovat s úspěšným receptem, který znamená hlavně absenci pohonu všech kol, úsporné motory, nízkou cenu a stylový vzhled.
  • Jak se jí to daří?

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.