Byl to původně jen řádek na seznamu možných čínských investic v Česku. Informace o tom, že by čínský výrobce vlaků CRRC mohl koupit plzeňskou Škodu Transportation, ale vystrašila šéfy významných západních výrobců vlaků.
Plzeňská firma by byla pro CRRC, který je největším výrobcem kolejových vozidel na světě, jen odrazovým můstkem pro evropský trh. I kvůli tomu pokračují námluvy ve Francii sídlícího Alstomu a německého Siemensu.
Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře
Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru