Nikdo nechce používat vaše tiskové zprávy? Žárlíte na mediálně úspěšnější agentury? Často stačí nedělat banální chyby a neštvat novináře chováním, které do profesionálního vztahu marketérů a médií nepatří. Možná se dopouštíte některého z následujících 15 typických přešlapů.

Píšete špatným lidem. V době, kdy umí třídit adresář do skupin příjemců i Outlook, je nesmyslné zahlcovat redakce irelevantními tématy. Nezvěte časopis o marketingu na mysliveckou výstavu v Lysé nad Labem, jinak budete za spamery, jejichž zprávám nikdo nebude věnovat pozornost.

V článku se dále dozvíte

  • Ne všechny mediální firmy a agentury se vyznají v práci s médii.
  • Často zahlcují novináře starými zprávami, případně informují nesprávné lidi.
  • V podstatě stačí, když budou respektovat, že tu novináři nejsou jenom pro ně.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE.
Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru