Odpusťte mi indiskrétní otázku, ale skočili byste nazí do kupky hnoje, kdybych vám za to dal sto tisíc liber? Nejde o žádný úkol z bláznivé televizní reality show. V podobné situaci se, samozřejmě jen obrazně, ocitla mezinárodní lobbistická a PR agentura Bell Pottinger. Nikdy se nevyhýbala problémovým klientům, ale poslední špinavá práce, do které se pustila, jí podtrhla nohy s plnou parádou.

Důležitý zákulisní hráč mezinárodní politiky čelí kvůli zakázce v Jihoafrické republice nevídané krizi, která ho po třiceti letech existence přivedla pod nucenou správu a zajistila mu hluboké opovržení napříč oborem.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Agentura Bell Pottinger dělala pro politiky ve světě kontroverzní práci v oblasti PR.
  • Při plnění jedné zakázky si pomohla rasismem naruby.
  • Teď se od firmy nikdo už nechce umazat, hrozí jí konec.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru