Hyundai už dávno není prodejcem laciných vozů. Model i30 je toho důkazem, nejen díky zajímavému vzhledu, ale i velmi dobré kvalitě materiálů. V Nošovicích, kde se auto vyrábí, se opravdu snaží. A tak výsledkem je poměrně povedený vůz, který má šanci uspět mezi služebními vozy napříč firmami. K testu dorazila praktičtější varianta kombi s větším kufrem a vybavená úsporným naftovým motorem.

Nová generace Hyundai i30 přišla už po pěti letech od doby, kdy se ta minulá dostala na trh. Exteriér, který dosud zdobily rozmáchlé linky a obliny, se podařilo učesat a nasadit mu více nadčasový vzhled. Minulá verze se přece jen dost okoukala. Přidejme k tomu nápadné laky, jako je sytě mořsky modrý nebo testovaný červený, a rázem máme před sebou nápadné auto nižší střední třídy. Pro i30 je důležité vyčnívat, protože z jedné strany na něj útočí Škoda Rapid a z druhé Škoda Octavia. Oba domácí vozy jsou úspěšnější.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.