Sloganem Česko, země hojnosti chce stát přivést turisty do regionů, a ulevit tak nejnavštěvovanějším destinacím − Praze a Českému Krumlovu. Ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová zdůrazňuje, že projekt má podpořit vlastenectví, hrdost, tradice a místní produkty. "V každém kraji chceme podporovat to, co k oblasti patří," řekla Šlechtová. Ministryně uvolnila na start projektu čtyři miliony korun z rozpočtu. "Berme to jako první výkop projektu," řekl mluvčí ministerstva Vilém Frček.

Rozprostření náporu turistů po celé republice považuje za dobrý nápad i starosta Českého Krumlova, který je vedle Prahy jedním z nejnavštěvovanějších míst. "Budeme projekt podporovat, myslím, že je rozumný," řekl Dalibor Carda. Český Krumlov podle něj navštíví ročně asi 1,6 milionu turistů.

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?