Při pohledu na jeho životopis je zřejmé, že má zkušenosti z řady firem i odvětví. V necelých 35 letech stihl manažer Július Hájek pracovat už v devíti podnicích. Patří mezi ně automobilka Renault, technologická společnost Microsoft nebo třetí největší pivovarnická skupina světa Molson Coors. Nejdelší dobu strávil v Renaultu, kde pracoval tři roky.

Začátkem srpna se Hájek stal šéfem marketingu v nizozemské společnosti CTP Invest, která staví a spravuje logistické parky ve střední Evropě.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.