A teď malý test. Jak si představíte lahev kvalitního, a tedy nejspíš i drahého vína? Zavřete oči a zkuste to. Vidíte ji? Já taky. Má tradiční tvar a elegantní vinětu. Pokud je to víno evropské, viněta je konzervativní a víno má složitý název, u novosvětských vín je "povolen" menší designový odvaz. A pokud chceme naši představu kvalitního vína povýšit na klišé, lahev je lehce zaprášená a viněta vybledlá, možná i poškozená.

To ale není případ jihoafrického vinařství Stormhoek. Už od svého vzniku před 20 lety necílí na znalce vína (nebo chcete-li snoby), ale na lidi, pro které je víno způsobem, jak se bavit, užívat si a setkávat se s ostatními. A nebojí se k tomu používat inovativní marketing. Už v roce 2006 oslovilo blogery ve třech evropských zemích, že jim zadarmo pošle lahev vína. Podmínkou bylo pouze to, že musí být starší 18 let a jejich blog funguje déle než tři měsíce. Přihlásilo se zhruba 100 zájemců. A výsledek? Prodej vinařství se za rok zdvojnásobil.

V článku se dále dozvíte

  • K lahvi zavařené do fólie je přidaný malý fix.
  • Tam, kde bývá viněta, je prostor pro vaši kreativitu.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.