Nadchnout firmy pro nápad a strhnout je na svoji stranu trvá někdy docela dlouho, říká Aleš Najbrt, zakladatel jednoho z nejuznávanějších grafických studií v zemi. Pro nejlepší výsledek se proto vyplatí návrhy a vizuální podobu marketingových kampaní probírat přímo se šéfy akcí a firem. Právě takovým způsobem spolupracuje na kampaních Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech, kterými je Studio Najbrt známé. Připravuje je už přes dvacet let, s vedením festivalu začíná nový ročník plánovat pouhých pár týdnů po skončení toho předchozího. Příprava tak zabere téměř celý rok.

Studio se proslavilo i tím, že dávalo vizuální podobu výročním zprávám skupiny PPF nejbohatšího Čecha Petra Kellnera. Tvorba této zprávy patří v branži k nejprestižnějším zakázkám − jednak proto, že jde o jednu z nejmocnějších firem v Česku, a také proto, že se v ní objevují aktuální Kellnerovy fotografie. Šéf společnosti si jinak své soukromí pečlivě hlídá. Zpráva vypadá pokaždé jinak, za rok 2013 jí dominovaly retro fotografie z polaroidu, rok předtím se manažeři nechali nafotit při svých koníčcích.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru