Nadchnout firmy pro nápad a strhnout je na svoji stranu trvá někdy docela dlouho, říká Aleš Najbrt, zakladatel jednoho z nejuznávanějších grafických studií v zemi. Pro nejlepší výsledek se proto vyplatí návrhy a vizuální podobu marketingových kampaní probírat přímo se šéfy akcí a firem. Právě takovým způsobem spolupracuje na kampaních Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech, kterými je Studio Najbrt známé. Připravuje je už přes dvacet let, s vedením festivalu začíná nový ročník plánovat pouhých pár týdnů po skončení toho předchozího. Příprava tak zabere téměř celý rok.
Studio se proslavilo i tím, že dávalo vizuální podobu výročním zprávám skupiny PPF nejbohatšího Čecha Petra Kellnera. Tvorba této zprávy patří v branži k nejprestižnějším zakázkám − jednak proto, že jde o jednu z nejmocnějších firem v Česku, a také proto, že se v ní objevují aktuální Kellnerovy fotografie. Šéf společnosti si jinak své soukromí pečlivě hlídá. Zpráva vypadá pokaždé jinak, za rok 2013 jí dominovaly retro fotografie z polaroidu, rok předtím se manažeři nechali nafotit při svých koníčcích.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru