Nadchnout firmy pro nápad a strhnout je na svoji stranu trvá někdy docela dlouho, říká Aleš Najbrt, zakladatel jednoho z nejuznávanějších grafických studií v zemi. Pro nejlepší výsledek se proto vyplatí návrhy a vizuální podobu marketingových kampaní probírat přímo se šéfy akcí a firem. Právě takovým způsobem spolupracuje na kampaních Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech, kterými je Studio Najbrt známé. Připravuje je už přes dvacet let, s vedením festivalu začíná nový ročník plánovat pouhých pár týdnů po skončení toho předchozího. Příprava tak zabere téměř celý rok.

Studio se proslavilo i tím, že dávalo vizuální podobu výročním zprávám skupiny PPF nejbohatšího Čecha Petra Kellnera. Tvorba této zprávy patří v branži k nejprestižnějším zakázkám − jednak proto, že jde o jednu z nejmocnějších firem v Česku, a také proto, že se v ní objevují aktuální Kellnerovy fotografie. Šéf společnosti si jinak své soukromí pečlivě hlídá. Zpráva vypadá pokaždé jinak, za rok 2013 jí dominovaly retro fotografie z polaroidu, rok předtím se manažeři nechali nafotit při svých koníčcích.