Patnáct let vyrábí automobilka Porsche velké SUV Caynne, které při svém příchodu na trh vyvolalo rozhořčení u některých fanoušků této supersportovní značky, ale paradoxně se stalo jejím nejprodávanějším modelem. Nyní Cayenne vstupuje do své třetí generace a minimálně z vizuálního hlediska se zdá, že jde dosud o nejmenší proměnu v historii modelu. Novinky se skrývají hlavně pod kapotou, tedy tam, kde nejsou na první pohled vidět.

Designové změny exteriéru stojí jen za malou zmínku. Zatímco příď i boční profil si každý splete s minulou verzí, záď opticky navazující na nedávno představený model "kombi" Porsche Panamera Sport Turismo je nová. Jejím nejnápadnějším prvkem jsou diody protínající celé zadní dveře. Rozměry se mírně změnily, auto je delší o 63 mm (celkem 4918 mm), rozvor náprav ale zůstal na stejných 2895 mm. Kapota Porsche Cayenne je široká skoro dva metry.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.