Patnáct let vyrábí automobilka Porsche velké SUV Caynne, které při svém příchodu na trh vyvolalo rozhořčení u některých fanoušků této supersportovní značky, ale paradoxně se stalo jejím nejprodávanějším modelem. Nyní Cayenne vstupuje do své třetí generace a minimálně z vizuálního hlediska se zdá, že jde dosud o nejmenší proměnu v historii modelu. Novinky se skrývají hlavně pod kapotou, tedy tam, kde nejsou na první pohled vidět.

Designové změny exteriéru stojí jen za malou zmínku. Zatímco příď i boční profil si každý splete s minulou verzí, záď opticky navazující na nedávno představený model "kombi" Porsche Panamera Sport Turismo je nová. Jejím nejnápadnějším prvkem jsou diody protínající celé zadní dveře. Rozměry se mírně změnily, auto je delší o 63 mm (celkem 4918 mm), rozvor náprav ale zůstal na stejných 2895 mm. Kapota Porsche Cayenne je široká skoro dva metry.

V článku se dále dozvíte

  • Ačkoliv je třetí generace Porsche Cayenne vzhledově velmi podobná té předchozí, přichází s celou řadou novinek.
  • Auto dostalo dva nové šestiválcové motory nebo natáčení zadní nápravy pro lepší jízdu v zatáčkách i při parkování.
  • Základní verze vozu vyjde na něco málo přes dva miliony korun.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.