Patnáct let vyrábí automobilka Porsche velké SUV Caynne, které při svém příchodu na trh vyvolalo rozhořčení u některých fanoušků této supersportovní značky, ale paradoxně se stalo jejím nejprodávanějším modelem. Nyní Cayenne vstupuje do své třetí generace a minimálně z vizuálního hlediska se zdá, že jde dosud o nejmenší proměnu v historii modelu. Novinky se skrývají hlavně pod kapotou, tedy tam, kde nejsou na první pohled vidět.

Designové změny exteriéru stojí jen za malou zmínku. Zatímco příď i boční profil si každý splete s minulou verzí, záď opticky navazující na nedávno představený model "kombi" Porsche Panamera Sport Turismo je nová. Jejím nejnápadnějším prvkem jsou diody protínající celé zadní dveře. Rozměry se mírně změnily, auto je delší o 63 mm (celkem 4918 mm), rozvor náprav ale zůstal na stejných 2895 mm. Kapota Porsche Cayenne je široká skoro dva metry.

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?