Do propuknutí aféry Dieselgate v září roku 2015 neprobíhala v Evropě žádná systematická testování emisí oxidu dusíku v reálném provozu. Skandál, který se týkal automobilky VW a nelegálního využívání systému, jenž uměle snižoval emise, ale vše změnil. Od té doby řada evropských státních agentur provedla několik testů reálných emisí vozidel. Závěry jsou velmi nelichotivé.

Mezinárodní rada pro čistou dopravu (ICCT) nyní přinesla první shrnutí těchto výsledků a potvrdila spekulace, že skutečné emise jsou několikrát vyšší než ty oficiálně uváděné.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.