Nejstarší české cestovní kanceláři se po třech ztrátových letech letos daří. "Pokud nedojde k něčemu neočekávanému, celkové tržby naší společnosti by se měly zvýšit meziročně zhruba o třetinu na 2,3 miliardy korun a výsledek našeho hospodaření se přehoupne do černých čísel," řekl HN šéf Čedoku Jan Koláčný.

K návratu do zisku společnosti pomohl nejen větší zájem Čechů o cestování, ale i postupné rozšiřování nabídky zájezdů, na které se pod novým majitelem víc zaměřila.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.