Dříve se novinky pro zaměstnance vyvěsily na nástěnku v kuchyňce. Fotky z team buildingu vyšly ve firemním měsíčníku až několik týdnů poté, co se akce uskutečnila. Dnešní technologie nabízejí mnohem dynamičtější prostředky, díky kterým lze pečovat o firemní kulturu.

Jedním z oblíbených nástrojů jsou aplikace a hry. "Naši zaměstnanci budou brzy testovat další generaci mobilní aplikace Sea Hero, která pomáhá vědcům zkoumat Alzheimerovu nemoc," popisuje nový šéf interní komunikace T-Mobilu Jan Kopecký jeden z projektů.

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?