Ošuntělá přízemní budova na jednom z ostravských sídlišť rozhodně nebudí dojem, že tu vzniká něco výjimečného. Právě tady ale dvě desítky švadlen kompletují pro značku Dara Bags stále oblíbenější kabelky. Firma by se brzy mohla stěhovat. "Jsme tu v nájmu, vlastní budova by nás posunula dál. Momentálně hledám vhodný pozemek," říká Darina Ermisová, která za Dara Bags stojí.

Po porodu druhého dítěte se před pár dny znovu zapojila do řízení firmy. Když byla před devíti lety na mateřské se svým prvním dítětem, příběh úspěšné značky českých kabelek začal.

V článku se dále dozvíte

  • Darina Ermisová si na mateřské ušila kabelku pro sebe. Zájem okolí ji motivoval k rozjezdu firmy.
  • Po osmi letech vyrábí dvě desítky švadlen sto kabelek denně.
  • Ermisová by chtěla se svou značkou Dara Bags prorazit i v cizině. Dosavadní pokusy ale zatím nevyšly.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Peníze podle Leoše Rouska

Máte zájem o informace z ekonomiky v širších souvislostech?

Zadejte svou e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr informací, které se během týdne objevily v médiích. Těšit se můžete na komentář událostí od Leoše Rouska, hlavního analytika Hospodářských novin.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE.
Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru