Kabelové stanice s nonstop vysílanými pohádkami už děti příliš nelákají. Tradičním televizím podle agentury Nielsen u věkové kategorie 2−34 za posledních pět let klesla sledovanost v hlavním vysílacím čase o 34 procent. Své o tom ví společnost Disney. Její kanály jako Disney Channel pro ty nejmenší nebo Freeform zaměřený spíše na teenagery ztratily každý za poslední tři roky asi čtyři miliony předplatitelů. První z původních 97 milionů a druhý z 95 milionů předplatitelů. Daleko více těch menších i mladistvých nyní sleduje streamovací kanály nebo on-line servery.

Disney na to zareagoval tak, že v úterý přerušil další plánovanou spolupráci s on-line platformou Netflix, a oznámil vznik vlastní strea­movací služby. Od roku 2019 tak bude možné zhlédnout Toy story 4 či Frozen 2 on-line, stejně tak jako tradiční dětský program vysílaný už od roku 1983 kabelově.

V článku se dále dozvíte

  • Malí diváci jsou ideálními konzumenty streamů - rádi si pouští tu samou epizodu či film znovu a znovu.
  • To si uvědomují i televize a servery a přizpůsobují svůj obsah dětskému publiku.
  • Boj se naplno rozjel v úterý, kdy Disney přerušil další plánovanou spolupráci s Netflixem, a oznámil vznik vlastní streamovací služby.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.