Skupina Kofola v prvním pololetí roku utržila 3,4 miliardy korun, meziročně téměř o čtyři procenta méně. Čistý zisk jednoho z největších výrobců nealkoholických nápojů ve střední Evropě dosáhl 50 milionů korun, meziročně šlo zhruba o dvoutřetinový pokles.

Zatímco v České republice a na Slovensku (tyto dva trhy představují zhruba dvě třetiny obratu celé skupiny) se firmě dařilo, v Polsku zavřela výrobní závod. Právě dlouhodobé problémy Kofoly a změna obchodní strategie na polském trhu byly hlavními důvody meziročního propadu výkonnosti celé skupiny.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.