Manažer Miroslav Kubricht má ve své šatní skříni 50 džínů a v botníku 80 párů tenisek. "Jsem na boty trošku ulítlý," přiznává nový šéf kosmetické společnosti Yves Rocher v Česku a na Slovensku. Více než 25 let pracoval na vysokých pozicích ve světoznámých oděvních firmách, kde měl na starosti maloobchodní sítě. Postupně propadl jak značce džínů Levi’s, tak botám značky Nike.

Už na vysoké škole se rozhodl pustit do podnikání. Začal s provozováním stánku se suvenýry v Praze, kde předtím jako brigádník pracoval. Po pár letech už zaměstnával další lidi a v 90. letech vlastnil jednu z největších prodejen se suvenýry na Václavském náměstí.

V článku se dále dozvíte

  • Manažer Miroslav Kubricht má 25 let zkušeností z módního byznysu. Měl na starosti maloobchodní sítě značek Nike nebo výrobce legendárních džínů Levi’s.
  • Jeho největším úspěchem je zbudování pětipatrového obchodu Nike v Moskvě. Tato prodejna je pro značku největší ve střední a východní Evropě.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Peníze podle Leoše Rouska

Máte zájem o informace z ekonomiky v širších souvislostech?

Zadejte svou e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr informací, které se během týdne objevily v médiích. Těšit se můžete na komentář událostí od Leoše Rouska, hlavního analytika Hospodářských novin.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE.
Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru