Lidé čím dál častěji zdravotní péči vnímají jako službu, za kterou platí, a když se jim její úroveň nelíbí, neváhají se ozvat. Dokládá to rostoucí počet pacientských stížností i proměna jejich skladby. Češi kladou větší důraz na komunikaci, a když jsou nespokojení, častěji se radí s právníky.

Kromě samotných nemocnic lidé posílají své stížnosti například také kraji, na jehož území konkrétní zařízení působí.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Čeští pacienti mají více informací a znají svá práva.
  • S tím roste i chuť a odvaha si stěžovat, když považují péči za nekvalitní.
  • Často přitom pacientům nevadí ani tak sama kvalita léčby, jako spíš nedostatečná komunikace ze strany lékaře nebo nemocnice.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.