Proč se firmy zaměřují na vzdělávání zaměstnanců? Odpověď je jednoduchá. Jde o opečovávání těch, kteří vás neopustí. A taky trochu o ego majitele. Přesněji: jde o budování lásky k firmě u těch, kdo už školním cvičkám dávno odrostli, přesto mají svou práci rádi a chtějí v ní dlouho vydržet. Tak trošku to souvisí se zálibou Čechů v nejrůznějších diplomech, jimiž se rádi chlubíme, či v potvrzeních o vzdělání a v medailích. Alespoň to je názor předsedy Asociace malých a středních podnikatelů Karla Havlíčka.

HN: Jde u firemního vzdělávání dospělých lidí o záležitost větších podniků?

Ani náhodou. Jde o zaměření se na filozofii firmy. Předat dál to, co si já jako majitel myslím, že je podstatné pro fungování společnosti.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.