Proč se firmy zaměřují na vzdělávání zaměstnanců? Odpověď je jednoduchá. Jde o opečovávání těch, kteří vás neopustí. A taky trochu o ego majitele. Přesněji: jde o budování lásky k firmě u těch, kdo už školním cvičkám dávno odrostli, přesto mají svou práci rádi a chtějí v ní dlouho vydržet. Tak trošku to souvisí se zálibou Čechů v nejrůznějších diplomech, jimiž se rádi chlubíme, či v potvrzeních o vzdělání a v medailích. Alespoň to je názor předsedy Asociace malých a středních podnikatelů Karla Havlíčka.

HN: Jde u firemního vzdělávání dospělých lidí o záležitost větších podniků?

Ani náhodou. Jde o zaměření se na filozofii firmy. Předat dál to, co si já jako majitel myslím, že je podstatné pro fungování společnosti.

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?