Fitness náramky jsou mnohem populárnější než chytré hodinky. Možná za to může iluze, že pořízením náramku, jenž je zaměřený na cvičení, se zhubne. Spíše je to otázka ceny. Americká firma Fitbit přišla o pozici krále takzvaných fitness trackerů kvůli velmi levnému MiBandu od čínské společnosti Xiaomi. Náramek Fitbit Alta HR však vrací výrobce z Kalifornie do hry.

Na první pohled nevypadá nijak výjimečně. Vyměnitelné pryžové náramky, malý kovový střed s elektronikou a OLED displejem nevybočují výrazně z řady, i když celé zařízení vypadá pěkně. Skosené kovové tělo a subtilní rozměry dělají z Alty HR univerzální doplněk, který lze nosit i k saku nebo kostýmku, nejen k tréninkovým teplákům.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Fitbit chce porazit konkurenci kontinuálním snímáním tepu.
  • I přes stálé měření vydrží náramek pět dní na jedno nabití.
  • Cena je vyšší než u nejpopulárnější konkurence, design a nabídka funkcí jsou ale lepší.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každé pondělí ráno najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru