Booking.com se snaží vymanit ze škatulky zprostředkovatele hotelového ubytování. Společnost v Praze rozjela reklamní kampaň, která cílí na majitele bytů. Má je přesvědčit, aby svou nemovitost nabízeli turistům a dalším návštěvníkům města ke krátkodobým pronájmům.

"Cílem kampaně je povzbudit vlastníky bytů a domů, aby se u nás zaregistrovali a zveřejňovali své nabídky. Věříme, že na pražském trhu je v tomto ohledu stále velký potenciál," říká Kristofer Barber z tiskového oddělení Booking.com.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.