Vedle snahy zastavit klesající preference svádí sociální demokracie ještě jeden důležitý boj. Boj o kampaň. Původně připravená propagace se narychlo předělává podle představ nového volebního lídra strany Lubomíra Zaorálka. ČSSD už změnila logo strany i tým expertů. K americké agentuře STG, která radila třeba prezidentovi Baracku Obamovi, přibrali sociální demokraté další zahraniční posilu. Jejich nový volební stratég, Slovák Robert Žanony, pracoval na úspěšných kampaních slovenského premiéra Roberta Fica.

Nové logo strana představila v pátek po posledním jednání nejužšího vedení s lídry krajských kandidátek. Starý symbol ČSSD Zaorálkovi připomínal "hlávku zelí namísto tradiční růže". Ostatně i jiné prvky stranické grafiky se mu zdají zastaralé a nemoderní. "Řekl jsem, že chci novou estetiku. S tím návrhem jsem spokojený," komentoval Zaorálek práci grafiků na logu. "Připadá mi to vtipné," dodal.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.