V pátek 29. 6. 2007 přišla revoluce, kterou většina lidstva přehlédla. Apple začal prodávat svůj první telefon. Původnímu iPhonu chybělo hodně k dokonalosti, ale díky kvalitnímu displeji a dotykovému ovládání bez potřeby speciálního pera si získal fanoušky. Za první půlrok Apple prodal necelé čtyři miliony těchto zařízení. Za první celý kalendářní rok 2008 už to bylo 13 milionů, a to byl jenom začátek.

iPhone za deset let z Applu udělal nejhodnotnější firmu na světě, výrobce nejoblíbenějšího fotoaparátu a na dlouhou dobu také největšího výrobce chytrých telefonů na světě. Stal se také hrobníkem zavedených značek, jako je BlackBerry nebo Nokia, a ohrozil budoucnost výrobců osobních počítačů nebo fotoaparátů. Aby docílil úspěchu, využil kombinaci několika základních technologií, důraz na design a efektivní marketing.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se