Před rokem začal Pivovar Staropramen tisknout na lahve určené na export etikety s obrázkem staré Prahy. Letos dostaly přebal se symbolem metropole i lahve a plechovky pro Česko. Dvojka na trhu se podle slov jejího generálního ředitele Petra Kovaříka vrací k české tradici. "Staropramen je tradiční česká značka pro všechny Čechy," říká vystudovaný sládek, který se loni do tuzemska vrátil po několikaletém vedení sesterských pivovarů Borsodi Sörgyár v Maďarsku.

Namísto výrazného navyšování produkce se Pivovary Staropramen v tuzemsku zaměří na vaření pivních speciálů. "Pro českého sládka nastala fantastická doba, protože nikdy dřív nebyl trh tak pestrý jako dnes," pochvaluje si Kovařík. Chce Čechům připomínat, že ačkoliv se piva s logem Staropramen prodává víc v zahraničí, jeho kořeny jsou zapuštěné na pražském Smíchově.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se