Před rokem začal Pivovar Staropramen tisknout na lahve určené na export etikety s obrázkem staré Prahy. Letos dostaly přebal se symbolem metropole i lahve a plechovky pro Česko. Dvojka na trhu se podle slov jejího generálního ředitele Petra Kovaříka vrací k české tradici. "Staropramen je tradiční česká značka pro všechny Čechy," říká vystudovaný sládek, který se loni do tuzemska vrátil po několikaletém vedení sesterských pivovarů Borsodi Sörgyár v Maďarsku.

Namísto výrazného navyšování produkce se Pivovary Staropramen v tuzemsku zaměří na vaření pivních speciálů. "Pro českého sládka nastala fantastická doba, protože nikdy dřív nebyl trh tak pestrý jako dnes," pochvaluje si Kovařík. Chce Čechům připomínat, že ačkoliv se piva s logem Staropramen prodává víc v zahraničí, jeho kořeny jsou zapuštěné na pražském Smíchově.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.